reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
ľubica beloritová

ľubica beloritová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka podnikového menežmentu Zoznam autorových rubrík:  z valencieA iNÉ

reklama

z valencie

Za prácou, slnkom a olivami

ľubica beloritová

Za prácou, slnkom a olivami

Nestáva sa nám často, aby sme vo Valencii stretli Slovákov alebo Čechov. Minulý rok sme s kamarátkou Češkou rozbehli malú pátraciu akciu na univerzite, s cieľom nájsť prípadných „erasmákov“ (študentov, ktorí sem na semester alebo dva prišli študovať vrámci výmenného programu medzi univerzitami), ale bezvýsledne. Zrejme nie je záujem, alebo chýbajú zmluvy, alebo ktovie. Hm, zatiaľ si neťažujem - fakt, že som jediná Slovenka, ktorú poznám, zo mňa robí fajn exotickú cudzinku :) Ako dlho ešte?

  • 28. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Aj takto sa dá (baliť v Španielsku baby)

ľubica beloritová

Aj takto sa dá (baliť v Španielsku baby)

Čo sa mi nedávno stalo.. U lekára som stretla takého chlapíka, čakala som, kým prídem na radu, keď si on ku mne prisadol. Bol na prvý pohľad zvláštny, mal tmavé okuliare, čo bolo hneď zarážajúce, lebo sme boli v miestnosti. Nízky a príliš aktívny, stále kmital a všetko sledoval. Ešte ma stihlo napadnúť  ´boože, len nech nezačne small talk..!´ Otravuje ma, keď ma cudzí ľudia len tak oslovujú. Nebaví ma s niekým naprázdno konverzovať, čo koho do toho, čo robím a či sa mi páči v Španielsku (typické témy rozhovoru s práve-spoznaným domorodcom). Okrem toho, mala som vážny problém (resp. ma čakal v ambulancii), tým pádom aj právo byť akokoľvek nespoločenská.

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu